13 lut 2016

BLACK & WHITE | lifestyle


   Długo nie pisałam jak mi się układa, czy nie opisywałam, co mnie ostatnio spotkało. Wiecie, że ten blog jest prowadzony z innego powodu, więc nawet dzielenie się z Wami moimi nietypowymi zdarzeniami z życia, jest tutaj rzadkością. Na dodatek, nie przepadam za takimi wpisami i szczerze - trudniej przychodzi mi zabranie się do ich napisania.
   Jednakże wypada Was upewnić, że u mnie wszystko jest nadal w nienaruszalnym porządku. Moje ferie dobiegają końca, ale z ręką na sercu mogę powiedzieć, że był to najlepszy okres w roku 2016. Najśmieszniejsze jest to, że podczas nich nic nie miałam z góry zaplanowanego (zawsze mam plany), a nie żałuję żadnego dnia. Czasami spontaniczność popłaca, pamiętajcie ;)
   Teraz zostaje mi tylko powrót do szkolnej rutyny i godzenie jej z pasją, którą jest prowadzenie własnej strony internetowej.

|sweter - bershka|uszka - bornprettystore|
Fot. Alicja P.

   W tej notce postanowiłam zamieścić czarno-białe zdjęcia, które były robione podczas okropnych warunków. Pamiętam, że tego dnia było przerażająco zimno (pomimo to - słonecznie) oraz bardzo wiało. Spotkał nas też niemiły incydent z dzikiem, który z pewnością będę długo wspominać. Doceńcie naszą ciężką pracę!

Macie/Mieliście już ferie?
Co u Was słychać?
_________________________________________________________________________________________________

101 komentarzy:

  1. Dzisiaj też dodaję notkę z tymi uszami haha!
    Piękne zdjęcia.
    Mi też się kończą ferie, i niestety trzeba się wziąć za naukę bo przede mną egzaminy.

    Pozdrawiam cieplutko
    Julita-krystosiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Okropna szopa na głowie.

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja własnie doczekalam się w końcu ferii :D ale niestety nie będę się obijala cały czas, bo muszę cos w kierunku matury zrobic...
    powodzenia w szkole!/Karolina

    OdpowiedzUsuń
  4. w takim razie życzę Cu miłego powrotu do szkoły :)
    świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja dopiero zaczęłam ferie wczoraj i na razie polegają one na (prawie) nicnierobieniu :P ale postaram się zacząć robić więcej ciekawszych rzeczy w najbliższym czasie ;)

    Zapraszam na bloga - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. ja właśnie kończę ferie :( spontaniczność naprawdę zwykle wychodzi wspaniale! :) piękne ostatnie zdjęcie!! :D

    positivelittlethink.blogspot.com [klik]

    oddech-piora.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne zdjęcia :)
    Ja również kończę ferie i oceniam je wspaniale :)

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia :) Ja już w poniedziałek do szkoły :(

    Zapraszam :D
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje ferie niestety też się już kończą, a spontaniczne wypady z reguły pamięta się najdłużej :D.


    alastelmach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja właśnie zaczynam ferie :)
    Te uszka są przeurocze!
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam:
    Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja również kończę ferie i też jestem z nich zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojejku, ale te zdjęcia są piękne! Zakochałam się w nich, haha. Pamiętam też inną sesję, która była podczas złych warunków i mimo, że dodałaś wtedy chyba 3 zdjęcia to również były śliczne. Więc masz szczęście do tych 'trudnych sesji' haha!
    A ja zaczęłam ferie i mam milion planów, ciekawe jak wyjdą. Teraz moja kolej zarzucania Cię spojlerami zdjęć! :D
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja ferie skończyłam już tydzień temu, a szczerze mówiąc przydałyby mi się już kolejne dwa tygodnie przerwy. Zdjęcia piękne, a uszka mega słodkie *-* :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi już ferie dawno minęły, niestety. Także nie miałam nic zaplanowanego, no ale nie wyszło najlepiej. Mówi się trudno. Bardzo ładne zdjęcia. Mam słabość to tych czarno-białych. :)

    Pozdrawiam,
    http://kozlovskaiza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Cieszę się że twoje ferie były udane! Świetne efekty sesji!

    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  16. I dobrze, że nie jesteś wylewna co do swojego prywatnego życia, ja szczerze też nie lubię takich postów czytać, lepiej napisać takie konkrety jak ty i już, wiadomo, że jest dobrze to git :D
    A zdjęcia mają fajniutki klimat, super :D
    claudia-ss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne zdjęcia, te uszka są mega słodkie! ♥
    Ja ferie dopiero co zaczęłam, więc przede mną 2 tygodnie odpoczynku (jeeej! :D)! Jutro jadę do Zakopanego na narty, więc mam nadzieję, że fajnie spędzę tam czas. Jeśli chodzi o drugi tydzień ferii to nie mam jakiś większych planów. Na pewno będę spotykać się z przyjaciółką, robić fotki no i niestety uczyć się do egzaminów gimnazjalnych.

    ♥by-sylwia.blogspot.com♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Moja ferie skończyły się już tydzień temu ;/. Super zdjęcia!
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja zakończyłam ferie tydzień temu :/ I nauczyciele znowu cisną...


    wiktoriakarnecka.blogspot.com <-- Klik

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny post :) Ja własnie w poniedziałek skończę swoje cudowne ferie c:
    Mój blog klik!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja od poniedziałku wracam do szkolnej rutyny ://


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Niestety moje ferie na studiach trwają tylko tydzien.. Ale także nie zaluje ani jednego dnia i zdążyłam wypocząć i zebrać sile do dalszej nauki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja miałam ferie na samym początku i w sumie to nie były ani złe, ani jakieś super fajne. ;) miło spędziłam wolny czas i w sumie to na tyle ;)

    Sometimes my-klik!

    OdpowiedzUsuń
  24. Mi ferie się właśnie zaczęły :D Ślizne zdjęcia ZAPRASZAM DO MNIE _ KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja już wróciłam do nudnej rutyny. Ciężko się strasznie przyzwyczaić. Bardzo lubię czarno - białe zdjęcia.
    Pozdrawiam, annenoele.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Mi właśnie zaczynają się ferie i jestem mega szczęśliwa! Im dłużej się czeka, tym radość jest większa, więc w sumie lubię kiedy jestem ostatnia w kolejce do wolnego :D
    A aferze z dzikiem już czytałam hahah
    Jednak mimo tej przygody i warunków to zdjęcia są niesamowite! Jeszcze ta opaska która dodaje Ci dużo uroku - cudowne! ♥

    Pozdrawiam xoxo
    >ONLYMERY55.BLOGSPOT.COM<

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne zdj <3 Mi ferie właśnie się skończyły ;)
    A tak przy okazji Happy Valentine's day
    Mój blog, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  28. Mi ferie dopiero sie zaczely wiec yay :)

    super zdjecia :)



    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  29. Odpowiedzi
    1. Robiłyśmy zdjęcia w trochę bezludnym miejscu, ale na moim osiedlu. Wszystko było w porządku dopóki Ala mi nie oznajmiła, że ktoś tam w oddali stoi. Okazało się, że to były tylko worki i jakieś kawałki materiałów. Moje zmysły się wyostrzyły i czasami kontrolowałam sytuację. W pewnym momencie ujrzałam jak coś biegnie i szarpie w biegu. Z początku myślałam, że to pies. Póki nie podbiegło - nie wiedziałam, że to... dzik. Patrzył na nas z odległości paru metrów. Na całe szczęście Ala opanowała sytuację i zabroniła mi uciekać. Ahh, do teraz nie wiem, co dzik robił niespełna parę kilometrów od mojego bloku xD

      Usuń
  30. Właśnie dopiero zaczynam ferie :3 Piękne zdjęcia :* Pozdrawiam i Zapraszam :) Jeżeli masz ochotę to prosze poklikaj u mnie w linki nad zdjęciami :* http://macreateart.blogspot.com/2016/02/paczka-od-dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  31. Jejku, nawet nie wiesz jak bardzo mi się podobają te zdjęcia <3 Super jakość i na dodatek czarno-białe <3 Bomba

    http://vveronikv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne zdjęcia :)
    Ja już ferie mam od początku lutego, bo jakoś wcześnie sesję skończyłam i dopiero nowy semestr zaczynam za tydzień, także trochę odpoczynku i laby :D

    OdpowiedzUsuń
  33. bardzo ładne zdjęcia :) super sweter!

    OdpowiedzUsuń
  34. Właśnie zaczęłam ferie, mam nadzieję że porządnie odpocznę :D
    A zdjęcia są świetne!

    December

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny aoutfit, a uszka są bardzo urocze :)
    JA swoje ferie właśnie zaczynam i mam nadzieję, ze będą równie udane jak Twoje.
    Pozdrawiam,

    http://carolin-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Okropne włosy! Cooo znowu usuniesz?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że bardzo pragniesz mi uświadomić jak okropne mam włosy. Mimo że nawet nic wcześniej nie usunęłam - specjalnie dla Ciebie zostawię ten komentarz, buziaczki ;*

      Usuń
  37. Świetne są te uszy ♥


    http://mikijiu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja miałam już ferie! Tydzień temu się skończyły :c
    Śliczne zdjęcia :D Słodkie te uszka :*
    http://liveivette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. też nie miałam zaplanowanych ferii, nawet ich nie chciała i obawiałam się, że całymi dniami będę się nudzić, w rzeczywistości codziennie coś się fajnego działo i również był to najlepszy okres w tym roku ;)
    śliczne zdjęcia
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. czasami spontan lepszy d tego co zaplanowane;)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  41. Moje ferie zakończyły się już bardzo dawno :( Świetne zdjęcia.
    blog: sajecka

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja dopiero zaczynam ferie, mam nadzieje, że będzie równie fajnie :). Śliczne zdjęcia, jestem ciekawa sytuacji z dzikiem. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Przepiękne zdjęcia! Jak widać sesja udała się w 100 %!

    OdpowiedzUsuń
  44. Jak uroczo wyglądasz z tymi uszkami :D

    OdpowiedzUsuń
  45. Ferie bede miec dopiero na poczatku marca wiec odliczam dni z niecierpliwoscia! Szkola zabija i wysysa zycie w moim przypadku tak jest dlatego w niedlugim czasie zamierzam zmienic szkole ;) Swietne zdjecia <3

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja ferie zaczynam od jutra! Przecudowne zdjęcia!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Jakie super zdjęcia ! *_* zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Śliczne zdjęcia :)
    Zapraszamy do nas, pozdrawiamy, xxx
    NOWY POST KLIK

    OdpowiedzUsuń
  49. opaska świetna a zdjęcia miodzio :3
    zapraszam
    http://slodyczowypotwoor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Mam nadzieje,że będzie dobrze <3

    http://treamicii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Świetnie wylądasz.
    A co do ferii to ja już ich od dawna nie mam, ponieważ już pracuję.:)

    OdpowiedzUsuń
  52. a ja właśnie zaczynam ferie ^^

    OdpowiedzUsuń
  53. Piękne zdjęcia, słodkie są te 'uszka' :)
    Ja właśnie zaczynam ferie. :)

    Dopiero zaczynam bardzo bym sie cieszyła gdybyś wyraziła obiektywną opinie w komentarzu ;)
    http://blackminniee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Beautiful photos and I love love love your style of writing! Keep it up!

    PS: MY FIRST COOPERATION WITH SHE IN, WOULD YOU CLICK ON THE LINKS IN THE TEXT? IF YOU WANT ANYTHING FOR THIS I WOULD DO IT. :) LET ME KNOW!

    MY BLOG

    OdpowiedzUsuń
  55. Cudowne zdjęcia oraz klimat tej sesji. Doceniam poświęcenie połączone z niemiłym incydentem.

    OdpowiedzUsuń
  56. dobrze, że wypoczęłaś to bardzo ważne :) zdjęcia są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  57. powodzenia w szkole, świetne zdjęcia :)
    mój blog
    KONKURS FOTO

    OdpowiedzUsuń
  58. Zgadzam się z tym, że czasami spontaniczność popłaca! Cieszę się, że tak dobrze spędziłaś ten czas wolny. ;) Śliczne zdjęcia, oj, doceniam i podziwiam, że chciało Ci się robić na taką pogodę zdjęcia!
    Arleta

    OdpowiedzUsuń
  59. Fantastyczne zdjęcia! ;)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Większość rzeczy, które zrobiłam w życiu były "na spontanie" ale niczego nie żałuje! ;)

    http://myhappysunmoontruth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Piekne zdjecia! Wrecz mnie zauroczyly, a co do dzika to mam nadzieje ze nic wam nie zrobil :3
    patrycja-paulina.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  62. zdjęcia mają to 'coś' w sobie :) ten sweterek genialnie się komponuje.
    Pozdrawiam Cie serdecznie!

    zapraszam na : twoimioczami.blogspot.com (akceptuje wymiane obserwacjami) :)

    OdpowiedzUsuń
  63. U nas też dopiero się zaczęły ferie chociaż ja tego w żaden sposób nie odczuwam, bo cały czas i tak muszę wracać na uczelnię, ale mam nadzieję,że podczas ferii spotka mnie również coś miłego tak jak Ciebie a co do zdjęć, chociaż czarno-białe to i tak zniewalające ;)

    OdpowiedzUsuń
  64. świetnie wyglądasz ;)

    pozdrawiam i zapraszam na nowy post ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. Czarno-białe zdjęcia zawsze są piękne! Super wyglądasz:)
    Ja dopiero zaczęłam ferie :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Ładnie Ci w tych kolorach :))) A moje ferie się właśnie zaczęły! Co lepsze, również nie mam na nie żadnych planów :) Spontaniczność ponad wszystko. Wierzę, że nie zmarnuję tego czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Przepiękne są te uszka! Zdjęcia również ładne i chyba lepiej wyglądają w b&w niż jakby miały być w kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Ja właśnie rozpoczęłam ferie i oprócz ćwiczeń nie mam nic zaplanowanego, mam nadzieję, że będą udane jak Twoje!
    Piękne zdjęcia<3

    pozdrawiam, it's Nel (klik) :)

    OdpowiedzUsuń
  69. To dobrze, że ferie Ci się udały ;)

    Mój blog - Klik. Zapraszam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  70. Czarno- biale zdjęcia mają w sobie "to coś"- mają swoj niepowtarzalny klimat !
    bardzo ladnie wyglądasz ! :) :)

    A tych ferii to mega Wam zazdroszczę- czerpcie z nich pełbymi garściami i wyciskajcie jak cytrynę :)bawcie się dobrze ze mnie również, bo ja niestety szkołę mam już dawno za sobą, więc już zapomnailam co to znaczy ferie :( ale na szczęście są jeszcze urlopy i wlasnie taki urlop planujemy, w przyszłym tygodniu jechać w góry na deskę pośmigać :)

    milego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  71. Moje ferie dopiero co się rozpoczęły i mam nadzieję, że świetnie spędzę ten czas! Chociaż jak na razie tylko leżę bezsilnie w łóżku, coś te choroby szybko mnie teraz dopadają... Powodzenia w szkole, liczę, że jakoś pogodzisz swoją pasje z tym codziennym zawirowaniem! Teraz tylko byle do świąt :) Zdjęcia są śliczne, a co do anonimowego komentarza, nie ma co się przejmować skoro osoba się nie ujawnia.
    Pozdrawiam ciepło (:
    calkiemzwyczajnadziewczyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  72. Świetne zdjęcia! :) Ja mam właśnie teraz ferie. :D
    Zapraszam do siebie. ♥
    Blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  73. fajne uszy. ładne zdjęcia.

    michalzlifestyleandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  74. Witaj, zerkniesz na mój pierwszy wpis i na filmik o fotografii? Będzie mi strasznie miło, jeśli poświęcisz dosłownie dwie minuty. Z góry bardzo dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Ja lubię coś robić spontanicznie :D Fajnie, że ferie Ci się udały! Zdjęcia są bardzo ładne! Ja wczoraj rozpoczęłam swoje ferie i jak na razie zapowiadają się dobrze :D A co do spotkania dzika to wiem co to znaczy. Co rok w wakacje mam dziki pod domem i już się przyzwyczaiłam. Tak to jest kiedy obok domu ma się las haha!
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  76. Świetne zdjęcia :D
    Zapraszam do mnie http://fottomi.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  77. świetne zdjęcia, wyglądasz uroczo ;)

    OdpowiedzUsuń
  78. Śliczne zdjęcia i ciekawe notki <3

    Coś czuję, że będę wpadała tu codziennie :3

    Zapraszam do mnie :*

    Wspólna Obserwacja :) ?

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  79. Ferie zaczynam teraz, ale niestety łapie mnie jakieś wredne choróbsko:( Wyglądasz cudownie♥

    aleksandranik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  80. Piękne zdjęcia i urocze uszka. ;]

    OdpowiedzUsuń
  81. Ja już dawno skończyłam. Wydają się tak odległe. Jakbym jeszcze ichnie miała. :(
    Zapraszam do mnie! :)
    canevautrien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  82. Twoje czarno białe zdjęcia i ta urocza opaska skradły mi serce! Zostaję z tobą na dłużej!

    mvrseliuv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  83. Incydent z dzikiem? Mam nadzieję, że wszystko dobrze się skończyło :)
    Piękne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  84. Przepiękne zdjęcia ♥
    Jesteś prześliczna, czego dowodem jest owy dzik, który przyszedł popatrzeć :D
    Pozdrawiam ^^
    http://przez-pryzmat-marzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  85. Cudowne zdjęcia :) Wyglądasz świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku!
➭ Dziękuję Ci za wejście!
➭ Jeśli skomentujesz, spróbuję się odwdzięczyć!
➭ Nie toleruję spamu, więc nie reklamuj się i nie proś o "klikanie"!
➭ Jeśli spodoba Ci się mój blog i chcesz go odwiedzać, od razu zaobserwuj!
➭ Pamiętaj, że nie uznaję "obs za obs", które niektórzy uważają za wymianę obserwacjami!